.. پاییز ..

 دنیای ما اندازه هم نیست

من خیلی وقتا ساکتم سردم
وقتی که میرم تو خودم شاید

پاییز سال بعد برگردم...



نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت9:34---21 بهمن 1392
چه غریب ماندی ای دل !

نه غمی ، نه غمگساری

نه به انتظار یاری ،

نه ز یار انتظاری

هوشنگ ابتهاج
پاسخ:ممنون محیا خانوم بسیار زیبا بود


شهرزاد
ساعت22:34---17 بهمن 1392
یکم واسه برگشتن دیر نیست؟!!!!!
پاسخ:خب وایمیستم پاییز سال بعد میام!!!


sajjad
ساعت13:25---17 بهمن 1392
یاد آن روزی که یاری داشتیماین چنین خار نبودیم ، اعتباری داشتیمای که ما را در خزان دیده ای با قد خماین خزان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم
پاسخ:like


ريحانه
ساعت10:51---17 بهمن 1392
دنياي من پر از گل ها بود دنياي من لبخندوحركت بود دنياي تو سردي را ميخواست دنياي تو گل هاي من را خشكاند
پاسخ:like


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | 10:10 | نويسنده : آتریسا |